کفش

ساخت وبلاگ

اگر از طرفداران جاذبه های تاریخی هستید، سفر به پایتخت ایران فرصت مناسبی برای خوش گذرانی شما می باشد. جاذبه های دیدنی و گردشگری تهران کم نیستند اما انتخاب بین این جاذبه ها کمی دشوار است، زیرا هر کدام داستان و حکایت مخصوص به خود را دارند. دروازه باغ ملی یکی از این اثرهای تاریخی بی نظیر می باشد که در میدان مشق قرار گرفته است. میدان مشق منطقه ای تاریخی در خیابان امام امروزی بوده که در زمان حکومت قاجاریه، فتحعلی شاه برای تمرین های رزمی قشون خود ساخته بود. در آن زمان در قسمت مرکزی میدان مشق یک سرباز خانه قرار گرفته بود.

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 198 تاريخ : شنبه 28 تير 1399 ساعت: 15:41

گلچینی از شیک ترین کفش های مجلسی مشکی زنانه

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 205 تاريخ : چهارشنبه 18 تير 1399 ساعت: 13:29

 

طراحان برند معروف و مطرح گوچی (Gucci) برای بهار 2014 گل های رنگارنگ را انتخاب کرده اند: پیراهن های گلدار، کت های گلدار و کت و شلوارهای گلدار را می توانید به وفور در رنگ های آبی، بژ، شرابی و ... در کلکسیون بهار 2014 گوچی مشاهده کنید. حتی کفش ها و کتانی هایی با طرح گل نیز در این کلکسیون وجود دارند.

 

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 195 تاريخ : چهارشنبه 18 تير 1399 ساعت: 13:26

 

خیلی از ما بیشتر از رنگ های سفید، سیاه، طوسی و قهوه ای برای انتخاب لباس خود استفاده می کنیم زیرا هم راحت تر با هم ست می شوند و هم زمان زیادی برای فکر کردن و هماهنگ کردن رنگ ها مورد نیاز نیست اما کافی است تا کمی هنرمندی و ذوق و سلیقه به خرج بدهید و دو رنگ متفاوت را به زیبایی کنار هم قرار بدهید و با خلق ترکیب رنگ های جدیدتر و شادتر از آن لذت ببرید.

 

 

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 222 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 16:43

زناني با کمرهاي باريک و باسن‌هاي بزرگ

يک تحقيق جديد در آمريکا حاکي از آن است که زناني با کمرهاي باريک و باسن‌هاي بزرگ، باهوش‌تر هم هستند. اين تحقيق که روي هزار زن انجام شده مشخص مي‌کند زنان کمرباريک داراي هوش بيشتري نسبت زناني با اندام گرد يا صاف هستند.

 

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 465 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 16:40

 

نحوه زدن طلق روسری,فیکسر روسری

آموزش استفاده از طلق برای شال و روسری

 

امروز می خواهیم یک ترفند جالب و آسان برای پوشیدن روسری به صورت صاف و مرتب را به شما آموزش بدهیم.

 

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 276 تاريخ : يکشنبه 8 تير 1399 ساعت: 16:37


از این ترمینال برای مقاصد مختلفی در کشور به صورت روزانه و منظم سرویس هائی ارائه می شود. علاوه بر مسیر های پر تعدد، از ترمینال کاوه برای مقاصد کم تقاضا تر نیز سرویس هائی ایجاد شده است. سرویس‌های پر متقاضی خروجی شامل تهران (کلیه ترمینال ها)، ترمینال شیراز، ترمینال مشهد، آبادان، ترمینال اهواز، پایانه ساری، پایانه کرج، پایانه تبریز، پایانه کرمان، پایانه اراک، پایانه رشت، پایانه ارومیه، پایانه زاهدان، پایانه بندرعباس، پایانه زنجان، پایانه کرمانشاه، پایانه سنندج، پایانه ایلام، ترمینال یاسوج، پایانه همدان، پایانه خرم آباد، پایانه سمنان، ترمینال اردبیل، پایانه بوشهر، پایانه قزوین، پایانه یزد و پایانه گرگان می شود.

از مسیرهای خروجی که تقاضا برای آنها کمتر است و در ساعات خاص و کمتری در طول روز برای آنها سرویس ارائه می شود می توان اندیمشک، دامغان، ابرکوه، میبد، برازجان، گناوه، گنبدکاووس، شهریار، سلطان آباد، آمل، بابل، بابلسر، تنکابن، رامسر، قایم شهر، نور، نوشهر، چالوس، مراغه، سبزوار، پایانه بجنورد، پایانه بیرجند، طبس، بهبهان، ایذه، خرمشهر، دزفول، شوشتر، مسجدسلیمان، آباده، اقلید، جهرم، بم، جیرفت، رفسنجان، سیرجان، شهر بابک، کهنوج، خمین، دلیجانف ساوه، آستارا، بندرانزلی، رودسر، کلاچای، لاهیجان، لنگرود، مهاباد، ایرانشهر، چابهار، میناب، پابانه، سقز، قروه، ملایر، بروجن، الیگودرز، بروجرد، دورود، مهران، پایانه مرزی مهران، قم و عسلویه را بیان کرد. لازم به ذکر است که بسیاری از مسیرهای بالا مقصد اصلی سفر نمی باشند و در اصل به آنها مسیرهای بین راهی گفته می شود.

از ترمینال کاوه برای بسیاری از شهرهای استان که فاصله نسبتا بیشتری با شهر اصفهان دارند سرویس ارائه می شود. خوانسار، سمیرم، داران، کاشان، گلپایگان، نایین و فریدونشهر از جمله این شهر ها هستند.

از مقاصد ورودی به ترمینال هم می توان تهران پایانه غرب (آزادی)، پایانه شرق، پایانه جنوب و پایانه بیهقی (آرژانتین)، شهریار، قم، قزوین، ساری، آمل، بابل، بابلسر، بهشهر، محمودآباد، تنکابن، رامسر، قائم شهر، نور، رویان، نوشهر، چالوس، نکا، عباس آباد، کرج، خوانسار، سمیرم، کاشان، گلپایگان، تبریز، مشهد (پایانه امام رضا)، نیشابور، بجنورد، اهواز، آبادان، اندیمشک، ایذه، ماهشهر، بهبهان، خرمشهر، دزفول، شوش، رامهرمز ، شوشتر، مسجدسلیمان، شیراز، پایانه کاراندیش شیراز، اقلید، جهرم، داراب، کازرون، لامرد، کرمان، سیرجان، کهنوج، اراک، خمین، ساوه، رشت، آستارا، بندرانزلی، آستانه اشرفیه، رودسر، کلاچای، هشتپر، لاهیجان، لنگرود، ارومیه، بوکان، مهاباد، زاهدان، ایرانشهر، چابهار، بندرعباس، قشم، زنجان، کرمانشاه، سنندج، بانه، همدان، ملایر، نهاوند، خرم آباد، الیگودرز، بروجرد، ایلام، پایانه یاسوج، دهدشت، شاهرود، اردبیل، یزد، بوشهر، دشتستان، کنگان، گناوه، عسلویه، گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر را برشمرد.
https://eghamat24.blogfree.net/?t=6193099

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 229 تاريخ : چهارشنبه 4 تير 1399 ساعت: 14:39

ترمینال مرکزی تبریز

این ترمینال در قسمت جنوبی شهر تبریز و در حاشیه آزاد راه شهید کسائی  قرار گرفته است.  ترمینال مرکزی بزرگترین و مهم ترین ترمینال شمال غرب کشور می باشد. قبل از تاسیس آن، حمل و نقل های برون شهری تبریز از طریق گاراژهای کوچک این شهر انجام می‌گرفته است. ساخت این ترمینال در سال 1366 در فضائی به وسعت 30 هکتار آغاز شد که به مدت دو سال طول کشید. در سال 1372 این پروژه به مرحله عملیاتی رسیدند و یک فاز این ترمینال به مساحت 22 هکتار شروع به کار کرد. فاز دوم این پروژه در سال 1391 با وسعت 7.5 هکتار آغاز به کار کرد و در سال 1394 آماده بهره برداری شد و به صورت رسمی افتتاح شد. در سال گذشته سه میلیون مسافر از این ترمینال جا به جا شده اند.

 

کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 300 تاريخ : سه شنبه 3 تير 1399 ساعت: 14:05

نمونه هایی از مدل دامن های بلند دختران نوجوان به رنگ صورتی

 

دامن بلند دختران نوجوان, شیک ترین مدل دامن های بلند
 
کفش...
ما را در سایت کفش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : hsi kaafsh بازدید : 222 تاريخ : يکشنبه 1 تير 1399 ساعت: 16:09